16 Temmuz 2010 Cuma

Kaya Köydeki Eviniz..







6 yorum:

  1. Kaya Apart'a geçen yıl geldik (2009). Fethiye'nin Hisarönü'nün kalabalığının burada olmaması, çevrenin Yunanlılardan kalma harabeler ve birçok farklı tür canlı ve ormanla bezeli oluşu bizi buraya bir daha gelmeye teşvik etti. Hatta şimdi yine Kaya Aparttayız. Bu sene de tatilimizi burada geçiriyoruz.

    Çevrenin dışında Kaya Apart- hizmet yönünden 10 numara. Kahvaltısı, kalacak yerleri, gülümseyen yüzler ve bu yıl aramıza katılan Rocky (minik köpek) hepsi insanı çok huzurlandırıyor. Tatilini dostlarla ve dost olabileceklerle geçirmek çok güzel! Dilek Abla'nın ve Ali Abi'nin ellerine sağlık gerçekten burayı onlar sevdirdiler bize. Biz de onları sevdik; her tatilimizi burada geçirmeye çalışıyoruz. Aaaaa bir de güsel bahçede bir ceviz ağacı var. Onu unutmamalı. Daldan dala konan sincapları izlemek çok keyifli!

    YanıtlaSil
  2. önce kayaköy'den başlamalı; itiraf etmeliyim ki boş evleri görünce bir hüzün kaplamadı değil içimi. Tarihin acımasızlığının ve barbarlığının farkındayım. Ama boş evlerde gezindikçe sanki seslerini duydum yitip gidenlerin, ellerime dokundular sanki. Boş pencerelerden kadın ve çocuk başları uzanıp varlıklarını bana kattılar. Hayaletlerdi evet, ama gerçektiler ve seslerini duymak isteyenlere her daim konuşacak kadar da cömert. Ölü turist mekanı değil yani Kayaköy kendisinden sadece 5 dakika uzaklıktaki Hisarönü'nün aksine, gerçekten yaşayan bir kent-köy...

    Kaya Apart'ta kaldığım oda da ise ben bu tarihi görebiliyorum. Sabah penceremi açtığımda içeri giren serinlik ve Ali Abi'nin çayı, Dilek Abla'nın reçelleri ise beni bugüne taşıyor. Kentin hızlı ve sentetik yaşamından başka bir gerçekliğe götürüyor beni, yavaşlığın, dinginliğin ama yoğunluğun ve sonuna kadar hissetmenin evrenine...Yaşama...

    YanıtlaSil
  3. Kayaköy, rüyalarınızın yeri,

    sessizlik ve huzur arayanların gelebileceği birkaç yerden biri.

    güzel insanlar, tarihin sessizliği, geçmişin hüznü.. Yaşar Kemal in Ada hikayelerini okuyanların mutlaka gelip görmesi gereken bir yer. Köye adımımı atar atmaz Poraz, vasili, Zehra yı yanımda buldum, mübadelede bırakılmak zorunda kalınan evler yüreğimi burktu, kimbilir adım attığım yerlerde kimler yaşadı, mübadelede yerlerini yurtlarını bırakanların dramını taa derinlerden hissettim.
    Kayaköy ün güzel insanları, ah bir de Dilek, bir de Ali, bir de güzel Merve iyiki gelmişim, iyi ki sizi tanımışım, yuvanız yuvam oldu. Huzur verdiniz. Herşey için çok teşekkür ederim.
    Kaya apart bırakılmaz ama işte gidiyorum, ama yine geleceğim, yine .. yine...

    YanıtlaSil
  4. We had a great time in our stone apartment in Kaya Apart. The people are very friendly and nice. And Jack is our best friend!
    Marleen & Bert

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Arakadaslar tutacaginiz odayi göre meden tutmayin ben tuttum rezervesyon yaptirdim ama gelince husrana ugradim odada klima ve tv yokk haberiniz olsun aksam sicaktanuyuyamadik sinek kovuda yanizda getirmeyi unutmayin

    YanıtlaSil